сряда, 3 декември 2014 г.

Обичам

                                         "Beni uzaklaştırmaya çalışırken 
                                         aklından geçenleri seviyorum." 
                          "Обичам мислите, с които ме забравяш." 

Обичам приказки със вятър. 
С хартиен покрив ли е този сън? 
Представата ми за нещата 
променя цветовете в мен. 

Обичам мисълта за слънце. 
Смалявам се след всяко "може би". 
Пристъпвам тихичко, на пръсти. 
Да не събудя всичко от преди. 

Избирам светлата страна на пътя. 
Разреждам тъмното с цветя. 
Когато съм безименна отвътре, 
живея във неслучени неща.

Обичам си зелената различност. 
Светът ми е достатъчно голям. 
Снежинките са бели срички. 
Но всеки носи зимите си сам. 

И всеки сам за себе си решава, 
какво да търси и кога да спре. 
Обичам думи, след които се остава.  
Обичам приказки с море. 

Селвер