сряда, 5 ноември 2014 г.

Къдрокосо стихотворение

                    "Bır süredir plastik vazolar gibi hic kırılmıyorum." 
                                                                Didem Madak 
                    "От известно време 
                    съм като пластмасовите вази – не се чупя."
                                                              Дидем Мадак

Издълбани представи за вярност 
от сега и от някога. 
Всеки тръгващ си кораб е мярка 
за прозрачност на вятъра. 

Удължават се дните. Нагоре. 
Като нещо прегърнато. 
Ще поникнат неонови хора 
във сърцето на тъмното. 

Нито можем да върнем стрелките, 
нито пак да усетим ръцете си. 
Пренареждам вратите, стените. 
Правя дом от куплетите.  

За каквото си мисли морето
и преди, и след бурята, 
от това става синьо сърцето. 
Но дали ще го чуете? 

Издълбани представи за вярност.  
Къдрокоси мълчания. 
Аз съм бриз. Аз съм тази, която 
все си губи средата, началото ... 

Селвер