сряда, 26 март 2014 г.

За някои навярно съм април

За някои навярно съм април. 
За други съм септември. 
Един си мисли, че ме е спасил. 
А друг ме учи на недели. 

За някого съм късен влак. 
За друг съм тъмна гара. 
За теб съм безнадежден сняг, 
след който утрото е старо. 

Едни ми обещават небеса. 
Но други са ми днес крилете. 
Един ми казва, че греша. 
Не ми разбира цветовете. 

За някого съм винаги отвън. 
Или прозорец нависоко. 
За друг съм всекидневен сън. 
Или глухарчена посока. 

Един не вярва в моя глас. 
И ми измисля устни. 
А друг е светещ албатрос. 
Разделя ме на думи. 

За някого съм още тук. 
За друг - не съществувам. 
Един ме помни звук по звук. 
А ме забравят други. 

За някои навярно съм април. 
За други съм септември.  
Един ме търси в сините гори. 
Но друг ще ме намери. 

Селвер