петък, 21 февруари 2014 г.

Може би

                     "Може би най-лесно е да се живее..." 
                                                Дороти Паркър 
   

Може би е лесно да те има. 
Може затова да ме е страх. 
Може да не вярвам в детелини, 
а да съм една от тях. 

Може в тъмното да няма никой. 
Може без причина да вали. 
Може би не си ме питал. 
Може би е лодка този стих. 

Може всяка обич да е синя. 
Прилепите може би са като нас. 
Може би не сме съвсем невинни. 
Истинските устни нямат глас.

Може би е лесно да се диша. 
Може никой да не знае как. 
Може би не те обичам. 
Може би съм просто сняг. 

Може би е лесно да повярвам 
в птиците и в техните криле. 
Може би е късно да ме няма. 
Може би е късно да съм с теб. 

Може би мечтите са големи. 
Може би съм минзухар във плен. 
Може още да не съм родена. 
Може да го няма този ден.

Селвер